13.2.2013

Ei se matka, vaan se kotiinpaluu


kotiovelta 


riistohintainen turistikuljetusväline

Vihdoin takaisin Helsingissä, puuh! 48h matkustamista ja säätöä takana, tänä aamuna herätys klo 4.00 ja hirveällä höökillä lentokentälle. Niin joo mun toinen lentokin peruttiin. Onneks mä olen näin lunki luonne, lähinnä vaan huvitti se absurdi tilanne. "Cancellato!" lukee kaikkialla ja jengi huutaa mamma miaa. Mä myös. Paitsi suomeksi, ja öö, en mamma miaa, mutta muita henkiolentoja ja genitaalinimityksiä. Voisin kuvailla tänne ummet ja lammet kaikkea tätä säätöä, mutta ehkä teen sen myöhemmin. Aika koomista oli, ja tuli juostua KLM:n laskuun kahdessa eri hotellissa, miljoonilla eri kyydeillä, illastettua vanhempien kanssa vielä kertaalleen Venetsiassa... :D Oon niin ylpeä siitä, että selviän tollaisesta. Mun äitini, joka on työkseen matkustanut koko aikuisikänsä, sanoi, että ei ole itse koskaan ollut näin älyttömässä tilanteessa. Kertoo jotain. Nyt mä olen onnellisesti kotona, Paola Suhonen aamutakissa, jokirapuceasarsalaatti mahassa ja Tori Amos stereoissa. Kaveri pyysi katsomaan stand-up keikkaansa tänään, joten ehkä mä tästä raahaudun ihmisten ilmoille. Oon ollut nyt viikon 24/7 ihmisten kanssa, puhuen vuoronperään kolmea eri kieltä ja kuunnellen viittäätoista muuta, joten tämä yksinolokin tuntuu nyt ihan ookoolta ;) Tänä aamuna olin niin sekaisin ja poikki ja disorientoitunut siitä Babelin torni -tunnelmasta, että rupesin puhumaan suvereenisti Suomea kentällä tutuksi tulleelle hollantilaismiehelle. 

Noniin, megapostaus, mutta nyt varsinaiseen asiaan....

Oon jo aika lopen kyllästynyt mun hentoihin ja liuskottuviin kynnenriekaleisiin. Rupesin syömään kuurina sinkki+biotiini tabuja, jos tällä olisi vaikutusta...No, tuskin huonontaakaan tilannetta! (= not possible)



Sephoratuliaisia


Äiti antoi mulle ton rusehtavan huulikiillon, oli ostanut itsellensä, mutta sävy oli tummalle liian vaalea. Ihastuin Rimmelin huulilakkoihin niin paljon, että ostin samantien paloautonpunaisen version. Nää on superlaadukkaita kymmenen euron hintaansa nähden! Koska kyseessä on huulilakka, väriä tulee reippaasti. Tää kuitenkin pysyy erittäin hyvin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!