14.4.2013

sporty chic is the new black

Joojoo kaikki on kohta jo ihan kyllästyneitä tähän neonNiket ja normitakki muotivillitykseen, mut mä en. Mun mielestä tämä on nerokkainta mitä muotimaailma on aikoihin luonut. Salilook kaduille, oujea!

Käväisin aamupäivällä viereisen ostoskeskuksen ruokakaupassa Nikeissa ja beessissä trenssissä. Tukka oli märkä ja ainoa meikki oli punainen huulipuna ilmaisemassa sitä, että mä tässä kuitenkin vähän edes yritän. Tai siis ketä mä huijaan. Se on ollut mun koko viikon lookki. Jopa P kysäisi tovi sitten, että ootko lähdössä lenkille vai miks oot noin relassa asussa? Ei yleensä kommentoi ainakaan negatiivisesti mun asuvalintoja. Selitin, että tämä on muotia Nyyjorkissa. Ei se ihan tainnut ostaa moista selitystä. 

Mitäs muuta. Oon viettänyt päivää positivistisen tieteenfilosofian seurassa. Kohta pääsee kuitenkin rakkaan TaiteilijaYstävän kanssa leffailemaan. Eilen oltiin superkauniin morsion häissä tuolla Mansen suunnalla. Todistusaineistoa by Remonttihiiren kännykkä. Aamulla lähtiessä mulla oli vielä kiharat. Perhana. Kiitos, sade. Näytän kuitenkin nuorelta ja kirkassilmäiseltä plus olihan mulla tosi isot korviksetkin. 


Ps. Suskille terkkuja!! ;)


2 kommenttia:

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!