4.7.2013

jorinoita

Oon kuvaillut tänään ah aina yhtä hauskaa (siis koska itse tykkään moisia lukea) päivä kanssani postausta. Eiköhän se viikonlopun aikana ilmesty. En malttanut silti odottaa siihen asti, vaan tulin tänne jorisemaan turhia. "Rakas nettipäiväkirja...".



Tänään hengailen kesäasunnolla perheen kanssa. Kesävirus on jo pikkuisen helpottamaan päin, mutta väsy vaivaa. Muutaman tärkeän työjutun oon kuitenkin hoidellut ja mm. käynyt nappasemassa itselleni uuden työpuhelimen. Pinkin. Ei tässä vielä hitto terveitä olla. Rasittavaa, mutta minkäs teet. Ei auta, kun huoltaa kroppapoloa. Miten sitä tuleekin niin lösähtänyt olo kun ei pääse treenaamaan? Viikko pois pelistä ja oma kroppa tuntuu melkeen vieraalta. Mutta ei saa valittaa. Tai saa, mutta ei se mitään hyödytä. Hoen mielessä sellaista "kroppa on viisas, kroppa on viisas..." mantraa, mutta ehkä vähän tyhjille mielen seinille. 

MÄ HALUAN KUNTOON, SALILLE, ELINVOIMAN BÄK!
Noniin se nillityksestä. 



Nyt elellään jotenkin ihania ja jännittöviä aikoja monessa mielessä. No ainahan mä oon ihan fiiliksissä kaikesta, mutta nyt erityisen. Taas vaan huomaa sen, että AINA kannattaa unelmoida. Moni ihana juttu on joko just toteutunut tai toteutumassa, iiks. Rakas kämppikseni saapunee vuorokauden sisällä takaisin kotosuomeen, tyypillä peruuntui lento tänä aamuna. Muutto on huomenna, mutta itse muuttajaa ei tietenkään näy. Remppiksen perhe saapuu tänne ja meillä on hyvät Ateneum ja Granit plänit. Viikonloppu menee varmaan totutellessa yhteiselämään TheHevariCowboyn kanssa. Ja läppärin äärellä, töiden parissa. Mä melkeen tarvisin miniläppärin. Tai ehkä pärjäisin jopa iPadilla ja irtonäppäimistöllä. 13 tuumainen perusläppäri on aika iso jokapäiväinen laukkukaveri.  


Tehdääs loppuun tällainen listaus vielä 

MIELESSÄ
työjutut ja rakas ihminen, aika hyvä kombinaatio

PÄÄLLÄ
muinainen äidin italiasta ostama rantamekko

LAUTASELLA
kohta voileipä

OLO
kipeä mutta muuten oikein tyytyväinen

YMPÄRILLÄ TAPAHTUU
meidän pikkutytöt piirtää, joku huutaa koko ajan mummia tai mua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!