7.3.2014

2010-2011 kuvina

Kuvavirta vuosilta 2010-2011, vanhasta blogista. 
Muistaakohan kukaan? :) 
Varoitus: luvassa kesäkuvia.


Tarrakynnet. Parhaat ikinä, pysyi jopa rempatessa. 







hmm, pitäisinköhän mä näitä enää...toisaalta kyllä niin ihanat valkoisen kauluspaidan ja farkkujen kanssa <3



Hattarahius. 
Luonnonkiharan huono puoli. 
Kohtele sitä väärin, se kostaa sinulle.




Mun ihana, ihana, ihana ex-keittiöni <3 remppa-aika on suht kultaisena mun mielessä. 
Kävin tänään Ikeassa haaveilemassa kylppäri/keittiö osastoilla. 



Menin ja leikkasin kutrit veks kesällä 2011. Olin vetänyt malliajat blondilla prinsessatukalla, toi leikkaus tuntui kovin radikaalilta. Tostahan se vielä lyheni reippasti! Tykkään edelleen lyhyestä tukasta todella paljon...pakko myöntää, että sen kanssa oli paljon seksikkäämpi ja naisellisempi olo!!


3 kommenttia:

  1. vaatiks lyhyet versiot enemmän laittamista vai pystykö tarpeen tullen pyrähtään jossain about suihkun jälkee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tavallaan vaati, koska mä en muotoile koskaan pitkää tukkaa - okei, peseminen oli superhelppoa ja väriä/mallia pysty vaihteleen about kuukausittain, mutta jonkinsortin laittamista se vaati melkeen aina. Kyllä mua moneen kertaan ärsytti, kun ei voinut vaan vetästä ponnarille ;) mut joo, muuten toi kyl oli loistava!! ps. kiitos kehuista!

      Poista
  2. noi sopi sulle ihan älyn hyvin! ah tuon maximekkokuvan kesäisyyttä..

    VastaaPoista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!