14.11.2016

Vierailijana muiden blogeissa






Tänä syksynä sain kunnian vierailla kahdessa upeassa blogissa. Ensimmäinen on Emmi Lainan, hänen kanssaan kokeiltiin hypnoosia ja voi että, miten kiva oli lukea jälkikäteen tämä haastis! Lue koko juttu täältä, KLIK!


Toinen blogihaastis oli Peace & Style -blogin Anskun 12 hyvinvointikysymystä. Muistan sen hyvän fiiliksen näitä miettiessä ja kyllä se taitaa paistaa tekstistä läpi. Oli aidosti tosi mageeta päästä pohtimaan oman hyvinvoinnin pilareita. Allekirjoitan edelleen kaikki, vaikka ashwagandha ei enää kuulu ruokavalioon (miksei?!) eikä viini virtaa vauvan vuoksi. Kuulun kyllä niihin naisiin, jotka raskaana ollessaan maistavat viiniä ruoan kanssa. Ja hitsi miten odotan sitä hetkeä, kun saan tyhjentää lemppariolueni...Mutta nyt ei pitänyt itkeä nautintoaineiden perään. Hyvinvointihaastiksen voi lukea täältä, KLIK!

Mä haluan aidosti auttaa ihmisiä voimaan paremmin. Siksi teen, mitä teen. Siksi puhun hyvinvointiasioista. Nykyään teen sitä enemmän ja enemmän oman persoonan kautta. En pyri olemaan Maaret Kallio, sillä hänellä on jo paikkansa. En raakaruokaekspertti, sillä se ei ole oma hyvinvointimissioni. Mun missio on olla aito minä ja jos se resonoi, niin huippua. Mulla on ajatuksia, periaatteita ja vinkkejä, joita tosi mielelläni kerron eteenpäin. En kuitenkaan kuvittele, että mun tapani sopii kaikille tai mun elämänarvoni olisivat ne oikeat jollekin toiselle. Silti on ihan superhienoa, että elämä tarjoaa mahdollisuuksia päästä puhumaan näistä omista työteemoista ja elämänarvoista. Toivottavasti tykkäsitte jutuista, kommentoida saa, kuten aina! :)

1 kommentti:

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!