17.12.2012

(hajoilu)jatko-opiskelupohdintoja

Moikka.

Pakko sanoa, että pikkuisen hassu fiilis nyt tän hakuprosessin suhteen. Tuntuu, että tässä on ihan hirveästi tekemistä, enkä mä edelleenkään ole edes valinnut kaikkia hakukohteita. Äh. Okei, mun elämäni on nyt ehkä enemmän kuin täynnä kaikkea muuta mietittävää - vika työviikko (tähän viistoista huutomerkkiä, oonkohan mä hullu kun irtisanouduin...), joulu tähän väliin, tietynlainen pysähtynyt fiilis, koska kauhean konkreettisia hakujuttuja ei pysty tekemään ennen kuin saan TOEFL paprut tammikuussa...ja whatnot. Okei, tää on tällainen välihajoilu ja menee ohi. Olo on ihan rauhallinen ja hyvä, mutta silti tiedostaa sen, miten sairaan nopeasti aika menee. Ja hyviä asioita tapahtuu. Mutta silti. Saa kait sitä välillä hajoillakin :) Näinhän se menee: mikä tahansa huge asia elämässä ja tulee välillä paniikkeja. 



Viimeinen virallinen päivitys liittyy siihen, että proffa lupas kirjoittaa suositukset. Aion pyytää mun Työ- ja organisaatiopsykan proffaa antamaan toisen suosituskirjeen. 

Mä toimin tällaisessa kriisihetkessä parhaiten silloin, kun pääsen listaamaan itselleni aikataulut ja suunnitelmat ylös. Tekemään etenemisaikataulua, joka on mahdollisimman bulletproof ja siten turvallinen. 


Mä mietin, että kerronko tätä nyt täällä blogissa, mutta menköön :) haen nyt sitten kuitenkin opiskelemaan syventäviä myös Suomeen! Pääsisin sisään erityiskiintiössä, joten mahkuja nyt on jonkin verran. Ja luulis, että usean vuoden opiskelu on tuonut edes jotain sisältöosaamista teorioihin. Pääsykoekirjat odottelee jo Helsingissä mua, ja pakko sanoa, että odotan ihan innolla niihin tutustumista! Lukeminen on varmaan NIIN erilaista tässä vaiheessa elämää. Jos sattuisin pääsemään sekä Suomeen että ulkomaille, niin edessä olisi aika paha valinta. Mutta silti, mä haluan varmistaa nyt sen, että mulla on plan A, B, C, ja D, en halua jättää lähitulevaisuutta yhden kortin varaan. Ja edelleen, mahdollisuus on edelleen siihenkin, että mä en pääse/edes hae minnekään! Sit se menee niin. Mulla on hyvä elämä ja erilaisia mahkuja Suomessa. Mä haluan luottaa elämään, tehdä parhaani ja uskaltaa kokeilla. 

Ugh!

Terkkuja hotellikuolemasta ;) ostin tänään piristykseksi uuden kynsilakan. Mavalan Izmirin. En jaksa kuvata mutta hieno on. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!