14.12.2012

yks sit vähän nettishoppaili...part 1

Mä olen mielestäni aika hyvä ostelemaan. En määrällisesti, vaan laadullisesti ja oon kehittynyt aika tosi näppäräksi nettishoppailijaksi. Mä hyödynnän tarjouksia, ja ehkä se on vähän jopa sellainen leikki, että mistä löytää parhaat tuotteet edullisimpaan hintaan...hitsi tää kuulostaa siltä, että olisin tosi nuuka. Ehkä mä oonkin? Jos en nuuka, niin ainakin mä lievitän stressiä ostelemalla. Toisin sanoen, viimeiset kaksi viikkoa on olleet....öh...oh my poor credit card...no mut kaikki kuitenkin tosi tarpeellisia juttuja!! Onon! 

Mutta kattokaas nyt näitä, on nainen kyllä tyytyväinen, ai että! Ihan nappiin jokainen! Jopa kaikki kengät. Joista lisää seuraavassa osiossa höhöhöhö. 


diggaan H&M treenivaatteiden laadusta nykyään tosi paljon, nämä juoksuleggingsit on paremmat kuin mun Craftit.


Villaneuleessa on mukana pastellisävyissä kimaltelevia minipaljetteja. Lämmin, ihana ja heti viikon käytetyin vaate. Vahinko-ostos H&M hintaan 10e, ei paha!!


"Mokkasiinit uuuuudet hankin, mokkasiiiiniiit uuuudet hankin.....
ei neee eeehkää keeeestääää kauaaa...." koska nekin on Hemskalta, mut mukavat ja söpöt joten who cares. Laatukenkiäkin ostin. 


Törkeen mukavat ja lämpimät ja laadukkaat juoksusukat. Joo, mä juoksen taas ihan innoissani. Koira ei pääse karvoistaan. Mä mikään salikissa jaksanut olla. Joogaa ja juoksua, pitäydytään hyväksihavaituissa lajeissa. 

ps. Muistakaa nyt ihmeessä osallistua ARVONTAAN!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!