10.12.2012

sisustusunelmia vuodelle 2017

Liking the carpet! Vaikka inhoan keltaista, niin sopii se kyllä hiton hyvin pieninä säväyksinä harmaan kanssa

Sarkastinen otsikko viittaa siihen, että kun päätät haluta jotain, joudut luopumaan jostain. Mun prosessini ulkomaillelähdön kanssa tarkoittaa sitä, että vaikka mikään ei ole varmaa ennen kuin nimi on paperissa, niin sanotusti, niin mun täytyy kuitenkin henkisesti päättää muuttavani pois 1-2 vuodeksi. Nyyh. Onhan se sydäntäsärkevää. Joutua luopumaan rakkaasta kotikaupungista, ihmisistä ja sitten vielä jostain vähän kevyemmästä - kodinlaittamisesta :p Mulla on nimittäin ihan hervoton sisustusinto päällä. Ehkä siksi, että kotikissaudun kaamosaikaan, ja omia seiniä katsellessa tulee väkisinkin mieleen 2354 parannusehdotusta. Pitää kuitenkin suhtautua niin, että sitten, kun mä taas tulen takaisin (jos tulen...), niin sitä on asettumassa aloilleen ihan erilailla ja eiköhän se kodinsisustaminenkin sitten onnistu. Tai sitten mun nomadiluonne ottaa vallan, ja musta tulee koditon maailmankansalainen. Kierrän vielä kymmenenkin vuoden päästä pitäjiä selkä skolioosissa kaikesta tästä laukkujen roudaamisesta. No onneks potentiaalisen beben saa kantoliinaan ;) Mun veljentyttö kysy porukoilta, että missä te mummi ja vaari oikeen asutte? Ihan validi kysymys, kun meidän perheen asumisperiaatteita miettii. Noniin, asiaan! Mä olen keräillyt Pinterestissä sisustusideoita jo jonkun aikaa. Jaan nyt teidän kanssa mun lempikuvat, jotka jokainen omalta osaltaan kuvaa mun tyyliä parhaiten. Moderni boheemeilla detaljeilla saattauis kuvata sitä parhaiten. Vähän sama pukeutumisessakin?

mun lapsuudenkoti on täynnä tällaisiä taide- ja sisustuskirjapinoja
itse asettaisin päälle kukan tai koriste-esineen tai vastaavaa
kiva asetelma, kivat värit

tykkään tästä sivukaapistoajatuksesta!
päällä on vähän liikaa kaikkea härpäkettä, mutta pinkin ja mustan yhdistelmä on tosi magea
Luonnollisesti siinä päällä pitäisi olla joku hervoton taideteos

50-luvun tunnelma ja toi vihreä väri - toimii!!


tää on muuten täydellinen, mutta vaihtaisin sohvan johonkin vähän muhvimpaan versioon, kiitos
loving the pillows

AHHHH THE SERENITY!!!
toi lattia ja noi verhot...
jos mulla on joskus omakotitalo, niin tää tulee niin toteutumaan siellä

Mietin parhaillaan, että pitäiskö varata alkuvuodelle lento porukoiden luo. Hirveä houkutus olisi...




2 kommenttia:

  1. mäkin tykkäsin näistä, sokea kanakin löytää joskus jyvän :D (siis viittaan omaan mieltymykseeni johonkin, mitä ilm. voidaan pitää objektiivisesti tyylikkäänä koska se on täällä)

    VastaaPoista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!