15.3.2013

!!!!!!


HEHKUTIHEHKUTI!!!!

Kohta on Brahmanin luoma varteni taas hieman vähemmän luomu. 
Kahden viikon päästä isketään taas neulaa naisen ihoon AI ETTÄ!!!!!!!!!!

Jos jotakuta kiinnostaa havainnoida sitä, kun kehon oma kivunlievitys toimii vähän liiankin hyvin, niin tervetuloa katsomaan. Mä oon luotu masokismiin.

EI PYSY HOUSUISSA, EI JAKSA ODOTTAA, ENKÄ LUPAA KENELLEKÄÄN, ETTENKÖ JATKAISI TOINTA MYÖS HELSINKI INKISSÄ ;) 

tätä, lapset, on addiktio
tein gradun addiktioista, mä tiedän nää jutut

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Heinäkuun helteillä viimeistään paljastuu, kun vaatekerrokset vähenee! Mä en tykkää kovin näkyvistä kuvista ja kuvioista. Tytöillä. Okei, jos olisin mies, niin todennäköisesti näyttäisin ylläolevalta herralta :D Kohta alkaa käymään mulla kohdat vähiin, pitää alkaa himmailemaan ja jättämään tilaa tulevillekin vuosille!

      Poista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!