14.3.2013

"meikkikuvia"


Koitin yks päivä ottaa meikkikuvia.

Hyvinhän se meni!

Kuulkaas, mä olen niin kovin tyytyväistä tyttöä, kun olen saanut kaikkia aikuistenjuttuja hoidettua. Siitäkin huolimatta, että koti kutsui eilen illalla vasta yhden kieppeillä. Eilen multa kysyttiin tuolla klubilla, että "are you a groupie or something?". Something, joo, itelles. Tänäänkin ois taas jotain settiä. 

Äsken lähti pinkka veropapruja kirjanpitäjälle. Jos saisi taas sitten ostella joululahjoja itsellensä. Paperisodan lisäksi päivään on kuulunut lounassalaatti Johdossa, psykkakirjojen lukemista, remppa-asioiden hoitoa...nyt voisi jatkaa vapaapäivän viettoa @ sohva, jonkun romcomin parissa. To do -lista morjenstelee kalenterin välistä. Voi kun tällaisista päivistä sais vielä rahaakin. Se huoli on nyt kuitenkin kirjanpitäjän kätösissä. Oon kohtuuvarma, että mun naamakuva (ehkä juuri toi ylläoleva?!) on niiden toimiston seinällä. Alla lukee jotain, että ollaan kärsivällisiä tätä henkilöä kohtaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!