2.9.2013

kosteaa menoa


Sukujuuria ei pitäisi Laihialta olla, mutta tietynlaisen piheyden tunnistan itsessäni. Voi siis sitä riemua, kun purkkiaddikti kävi ex-tempore Tarjoustalossa (!) ja bongasi Lumenen tuotteita megalomaanisin alehinnoin. Hamstrasin kunnolla, ja kuvasta puuttuukin äidille annetut Arctic Aqua päivä- ja yövoide. Oon hyvä tytär aina välillä. 

Mä olen vasta muutama vuosi takaperin tajunnut kuinka pintakuiva mun kasvojen iho on ja kuinka rutikuiva kroppa mulla on. Lumenen kosteuttava sarja on ollut aina ihan loistava, ja niitä on ollut kiva läträtä iholle kunnon annos. Tuoksu on sellainen kesäsateen raikas ja niin...enpä ole käyttänyt koko tänä aikana juuri yhtään meikkiä, koska iho vaan hehkuu ja sävyttävä päivävoide tuo ihan kivasti lisähehkua. Moisture Boosterin nimeen tulen vannomaan varmaan 4ever. Toi sävyttävä kroppavoide tuli vähän huonoon aikaan, sillä kesäsääret ei ole enää kovinkaan usein esillä. Odottakoon ensi kesää ja talven juhlia - tai vaikka laulukeikkoja. 

Mun ihonhoitofilosofia on less is more, ja rutiineihin kuuluu vedellähuuhtelu aamulla (kasvovesi olis parempi...), seerumi ja sävyttävä päivävoide ennen mahdollista meikkaamista, meikinpoisto iltaisin luonnonkosmetiikkasarjan puhdistusliinoilla ja hirrrrveä kerros kosteusvoidetta yöksi - tai seerumi ja kookosöljy. Kroppaa saisi rasvailla varmaan kaksi kertaa päivässä. Perusvoide ei riitä, vaan paras tulos tulee superkosteuttavalla rasvalla ja sen jälkeen neitsytkookosöljyllä. Kookosöljyä aion käyttää myös elukoille jatkossa, kissalle ruoan sekaan välillä, Nakukoiran ihoon ja jos on joskus oma heppa, niin varsinkin kesäisin sen ihoon. Antibakteerisena se hoitaa tosi hyvin hepojen herkkää hipiää. 

Ihme ihopaasaus :) vähänks oon ylpeä kun osaan puhua muustakin kuin koiravauvasta! Tossa se nukkuu kippuralla sylissä. Me käytiin tänään shoppaan eläinkaupassa puuttuvia tarvikkeita, ja nyt on style tyttö, esittelentamineet myöhrmmin. Tummanpuhuvaa, rajun näköistä isiä tosin saattaa nolottaa näyttäytyä hänen kanssaan julkisesti...vinkki: very parishilton. Kohta viskaan lapsosen mummille ja vaarille ja lähden maastolenkille. 

Kertokaa hyvistä tuotteistanne ja omista rutiineistanne! Näitä on aina kiva vertailla ja löytää uusia juttuja :)

2 kommenttia:

  1. hei, mua kiinnostais hirveesti toi kookosöljy. Kaikki puhuu nyt siitä, sen hyödyistä ja kuinka sitä voi käyttää niin monella tavalla. Tarjollakin on niin miljoonaa eri sorttia. Voisitko siis tehdä postauksen How to use kookosöljy-alkeet?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mutta iliman muuta! se on mun lempparijuttuja, joten mielelläni moisen tekisin, kiitti ideasta!

      Poista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!