13.9.2013

mä ja mun elämä


Työpäivä taas kerran vieraassa kaupungissa, vieraiden ihmisten kanssa. Maalle rentoutumaan, mutta faija olikin keksinyt mulle halkohommia. En kehdannut kieltäytyä, koska se on mahdollistanut mulle kuitenkin aika paljon kaikkea...äääh, hiton tyttären syyllisyys!! :D Nyt koko jengi sohvalla, ihmistyyppi nukahti 1,5min sen jälkeen, kun todella surkea jessica alba -raina lähti pyörimään taustalla. Karvatyypit hengasivat viitisen minuuttia samalla sohvalla mikä antoi hieman osviittaa siitä, että täällä saattaa kohta pystyä jättämään kersoja kaksin. Ehkä. 

Edit: olin lähdössä viemään koiraa ulos, kun potkaisin maassaolevan punaviinilasini parketille. Kun olin siivonnut ja huolestunut sisäisesti tahran mahdollisesta jämähtämisestä, siirryin eteiseen. Samalla sekunnilla kun suljin lastenhuoneen ovea, koira kusi lattialle ja kahva jäi rikkinäisenä mun käteen. Myöhemmin huomasin, että joku elikoista oli myös raapinut lattiaa. Syytän kissaa kaikesta. Dear Eki, uskallanko liikkua enää tänään? 13. päivä...ja ehkä muutama rajuhko kirosana.


Arki on ihanaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!