20.10.2013

maastojuoksua, shampanjaa ja hepoajatuksia


Mulla oli tosi kiva viikonloppu. 
Perjantaina käytiin luksustreffeillä. Etanoita ja JumaltenJuomaa. Mulla oli sukkahousut ja saappaat, ei trikoita ja Nikeja.
Lauantaina omia ja veljen lapsia vilisi jaloissa.
Tänään mä olen tehnyt ahkerasti töitä.


Ja juossut oon!
Voi pojat, mikä lenkkiviikko - neljä, viisi maastojuoksua/muuten-vaan-metsässä-rytyämistä-ja-kiipeilyä.
Olen addiktoitunut ja rakastunut ja ostamassa talvijuoksukenkiä. Saa vinkata jos tietää moisista. 
Viimeiseksi nukahtaessa ja ensimmäisenä aamulla mun ajatuksina oli maastojuoksu. 

Maastojuoksu

No oon mä hevosiakin miettinyt. 
Ja sitä, jos pääsis ensi viikolla aloittamaan valmennuksessa käymisen. 




Ylläoleva kuva ei valitettavasti liity viikonloppuun mitenkään, se on mun mielestä vaan tosi kiva. Varsa ja kaikkea! 

Mies mainitsi jotain parishilttonista. En tajuu.

/This weekend: date-night, kids, animals, lots of noise, lots of kids and noise, lots of trek running...and you know what, I´m hooked. Like, totally hooked. About the horsie pic - hubby said I look Parishiltonish. No kidding!/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!