3.10.2013

pyhitä lepopäiväsi

Kerrankin mulla on sellainen tilanne, että jonossa odottaa useampikin postaus. Ideoita on toistaiseksi jopa enemmän kuin aikaa niiden toteuttamiselle! Greiziä

Ja ajasta puheenollen, eilinen ja tämä päivä on menneet rennosti. Kyllä, olen ollut minilomalla. Ja mitä syyllisyyttä se onkaan aiheuttanut!! Uskokaa tai älkää, itkekää tai naurakaa, mutta voivotelkaa nyt ainakin. Koko eilinen meni nimittäin potiessa huonoa omaatuntoa siitä, että en tee mitään "tärkeää". Eli töitä. Eli rahaa. Jumaleishön, miten urpo sitä osaa olla. 

Tänään otin aamulla koirani ja läksin tänne huiman 8km päähän eli mökille. Kaunis ilma. Ihana metsä. Melkein liian kypsiä puolukoita ja paljon sellaisia sieniä joita en tunnistanut. Oon haravoinut, kirjoittanut, lukenut blogeja ja leikkinyt koiran kanssa. Nyt lämpiämässä mun rakkain rantasauna ja taidanpa muuten jäädä tänne yöksikin. Piskikin viihtyy. Se on ihana. Mä tykkään, kun mulla on tollainen constant companion messissä. 





kauneinta ikinä?

Tatti pönöttää. Löysin sille syksyisen brittivillapaidan kirppikseltä.


Viikonlopusta pitäis muuten tulla aika hauska. Siihen liittyy standuppia ja hevoisia. Ja lapsia. Ja sit taitaa alkaa valmistautuminen kolmeen isoon ja ehkä aika mullistavaan juttuun. Onneks tajusin ottaa aikaa rentoilulle. Tap tap omalle olalle, en mä ihan mahdoton ole!

Mulla on muuten muutama postaus venaamassa --> Vähän, tai oikeastaan paljon, asiaa rakkaudesta ja ihmissuhteista. Uuuu! Ehkä jotain suuria paljastuksiakin. Muutama kiva kuva sisustusliike Cobellosta. Ja sit vielä ainakin yksi ruoka- ja reseptiaiheinen postaus. Nauttikaa syksystä. 

2 kommenttia:

  1. Ou mai gaad miten syötävän söötti toi sun companion on punaisessa villapoolossaan! ja kiva kuulla, että mielenkiintoista tekstiä taas luvassa ;) odotellaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiiiiiiiin <3 mä ostin myös sellaisen tässä-on-ihan-pieni-kasvunvara -hupparitakin. Lämmin mutta iso :D toi kompastu siihen heti ja heitti voltin. Tui <3 Jääköön venailemaan ens talvea ;)

      Poista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!