19.11.2012

Kysymyksiä

Armas Life & Decorating -blogin Remonttihiiri lähetti haasteen. Haasteessa on tarkoitus löytää uusia blogeja & auttaa niitä, joilla on vähemmän kuin 200 seuraajaa. Jokainen tämän haasteen saa / tekee, tulee laittaa itsestään 11 asiaa. Heidän on myös vastattava 11 kysymykseen, jotka haasteen haastaja on sinulle asettanut. Sinun on myös luotava 11 kysymystä seuraaville haastettaville. Ja lopuksi sitten, on valittava 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 seuraajaa ja haastaa heidät & mennä heidän blogeihinsa kertomaan tästä haasteesta.



Mun jutut: 

1. Seuraan Groupon tarjouksia päivittäin, mutta en ole vuoteen ostanut sieltä mitään. En ainakaan sen jälkeen, kun ostin luksuskylpyläloman Tallinnassa jota en sitten käyttänytkään kiireiden vuoksi. Hieman saattoi ärsyttää. 

2. Luen blogeja yleensä päivittäin. Luen niitä yleensä aamuisin tai lounastauolla.

3. Hauskuutetaan miehen kanssa toisiamme suunnittelemalla maailman friikeimpiä lastennimiä. Suosikit tällä hetkellä ovat Bohemond, Sermikki ja Nausea. Nämä jaksavat naurattaa loputtomiin. 

4. Suurin osa kavereistani ja ystävistäni on miehiä. Olen hyvin valikoiva naisten suhteen :D

5. Olen kuuden lapsen täti, muksut ovat iältään 1,5-6 vuotiaita. Perheessämme on siis aika hulina. 

6. Mulla on ollut todella paljon lemmikkejä nuorempana. Koira, kolme hamsteria, kolme marsua (poikasineen), viisi rottaa, sauvasirkkoja(!)...Harrastin myös ratsastusta, ja yhdessä vaiheessa minulla oli lyhyen aikaa osa omistuksessa islanninhevonen.  

7. Mulla on todella monta lempinimeä. Yksi oudoimmista oli joitain vuosia sitten aktiivisessa käytössä ollut Limppu. 

8. Taidan tykätä vanhemmista miehistä. Vanhin mies ketä olen tapaillut oli mua 12v vanhempi ja silloin kyllä väännettiin ikäerosta vitsiä. Joskus koen suhteessa itseni vähän skidiksi, mutta eipä tuo muuten haittaa tai ei sitä juurikaan edes mieti. 




9. Tykkään hankkia vaatteita, joita on helppo yhdistellä toisiinsa tai joihin voi asusteiden avulla luoda helposti uutta ilmettä. Joku hyvin istuva musta trikoomekko on tästä paras esimerkki. 

10. Mä joudun tekemään jonkin verran töitä sen eteen, että muistaisin elää hetkessä enkä eläisi mitään "sitku" elämää. Life is now ja tulevaisuutta ei ole. 

11. Edellisen vuoksi tietoisuustaitojen harjoittaminen ja meditointi on minulle tärkeä, maadoittava elämäntapa. 


Remonttihiiri kysyi näitä ja minä vastasin :)

1. Mikä saa pahalle tuulelle?
olen harvoin pahalla tuulella, mutta esim. väsymys ja nälkä yhdistettynä väärään tokaisuun tai johonkin pikkumokaan läheiseltä on ehkä suurin triggeri. Mutta mulla täytyy olla valmiiksi joku "pohjatila" päällä että tulen pahalle tuulelle. Paha tuuli on mulle monesti yhtä kuin selvittämätön asia.

2. Unelma?
Suurin konkreettinen unelma on tällä hetkellä aika intiimi enkä halua siitä täällä vielä puhua (katsotaan keväämmällä...eikö ärsytäkin tällainen vihjailu?!), mutta jatkuvana yleisunelmana on oman itseni mahdollisimman monipuolinen toteuttaminen. Tämän hetken unelmana on kyllä kodinsisustaminen!

3. Mitä teet työksesi tai opiskelet?
Työskentelen tällä hetkellä 90% kouluttajana ja opiskelen siinä sivussa työ- ja organisaatiopsykologiaa (työ liittyy tällä hetkellä vahvasti tähän teemaan). 

4. Kodin kaunein esine?
Paha kysymys! Hmm...taulut varmaankin. 

5. Lempiväri sisustuksessa?
Vaaleat sävyt.

6. Lempiväri vaatteissa?
Kaikki neutraalit sävyt. Musta ja valkoinen hallitsevat. Jos pitää sanoa väriväri, niin armyvihreä. 

7. Mitä muuttaisit kodissasi, yksia asia?
Yksi asia??!! Olohuoneen sohvakalusto. Vihaan punaista sisustuksessa, punaiset alcantrasohvat ovat silkka väliaikaisratkaisu. Seuraava konkreettinen muutos on kuitenkin olohuoneen vanhan parketin hiominen ja lakkaaminen.

8. Urheiletko?
Voi kyllä, 3-6 kertaa viikossa. 

9. Hampurilainen vai salaatti?
Ehdottomasti salaatti, olen kevyen ja raikkaan ruoan ystävä

10. Kulta vai hopea?
Hopea vaikka ei sen enää niin väliä. Suurin osa koruista on kuitenkin hopeisia. 




Ja sitten mun kysymykset!

1. Oletko koukussa johonkin?
2. Mikä oli lapsuuden lempiammattisi?
3. Oletko enemmän kaikkien kaveri vai valikoiva ihmisten suhteen?
4. Mikä sinua motivoi?
5. Kauneustuote/niksi josta et luovu
6. Mihin kiinnität huomiota vastakkaisessa sukupuolessa?
7. Miten rentoudut parhaiten?
8. Matkakohde johon lähtisit seuraavaksi jos saisit valita minkä tahansa?
9. Lempiblogisi?
10. Jos olisit eläin, mikä olisit?
11. Jos sinun pitäisi valita yksi vaatemerkki jota käyttäisit loppuelämän, mikä se olisi?

Haastetaanpa tähän vaikka seuraavat blogit: Sinut, joka tätä luet (linkitä vastaukset sitten tänne), In my BallerinesinBritannikan sekä Kristiinan, vaikka lukijoita onkin enemmän kuin tuo 200 :) 


1 kommentti:

  1. Kiitos haasteesta! Oon yleensä vähän huono vastailemaan tällasiin kun just ja just ehdin kerran viikossa kirjottamaan edes jotain peruspostausta, mutta yritän siirtää haastetta eteenpäin, näitä on kuitenkin aina kiva saada :)

    VastaaPoista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!