25.1.2015

can you freakkkin´ make up your mind?!

Moi. 

Hyvät uutiset! Olen takaisin. Tuli ikävä bloggeriin. En olisi uskonut, mutta kaikkien wordpress, weebly etc etc kokeiluiden jälkeen tämä alusta tuntuu vaan omimmalta. Toisekseen, tässä on joku hyvä karma muutenkin, kirjoittaminen tänne tuntuu kaikista luonnollisimmalta. Pyydän anteeksi tätä sekoilua ja hyppimistä! Osoitteet vaihtuu ja alustat vaihtuu koska nainen ei EDELLEENKÄÄN osaa siirtää osoitettansa...tai siis pitäisi varmaan hommata ihan se Konkistadorin oma www -sivu jotta homma skulaisi jatkossa paremmin. Koska lets face it - mä kuitenkin menen ja vaihdan alustaa taas noin puolen vuoden päästä. Just freaking stick to the plan, woman!

Plänihän on vain ja ainoastaan se, että sillä mennään mikä parhaiten resonoi. Mulla on ollut ikävä bloggaamista. Tuli pitkä tauko, koska kaikki kirjoitusenergia meni työjuttuihin. Koska tekstintuottamispaineita ei enää ole, jes, niin johan alkaa taas luovuus kukkimaan. Mä kirjoitan suppean infomatiiviset kuulumiset myöhemmin, mutta nyt sanon vaan, että kiva olla takaisin, sydän! <3 



Katsotaan mitä tästä tulee! Olis kiva, jos tulisitte sanomaan kommenttiboksiin moi, niin tietäisin, että kaikki asetukset on ok. Mä jätin bloggerin osittain siksi, että tässä oli liikaa kaikkea säätöä ja kommervenkkia. Nyt totesin, että siitä mä itseasiassa juuri tykkäänkin. Elämä metafora! Plus nyt kiinnostaisi jatkaa vloggaamista myös tämän mun arki-minä -blogin puolella. Kokeilin sitä työmielessä ja vitsi se on kyllä hauskaa ja itselle luonteva tapa...olla luova :) Katsotaan jos mä saisinkin kuvattua ensimmäisen jo pikapuoliin. 

Pus.

// Hey hey hey and sorry about the confusion about constantly changing my blog platform, name etc etc. I realized I like Blogger which is weird ´cause leaving it for Weebly felt good at the time. but yeah, I´m back! I´m super excited to start blogging again. All my energy went to writing my work blog and to other literary projects but now I´m back and feeling super creative. I guess I wanna start vlogging also, eek! Did some vlogging for my work blog and loooooved it so naturally I wanna continue with everyday subjects :) //

4 kommenttia:

  1. Heippa! Oon seuraillut sun blogia Bloglovinilla, mutta se on nyt jotenkin kadonnut sieltä… Voisitko kurkata mikä siellä on hätänä? :) Mukavaa uutta viiikkoa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos infosta, mäpäs tsekkaan! :) sinne kans (toivottavasti) aurinkoista viikkoa! - M

      Poista
  2. Mä just olen miettinyt lähtiskö hittohon bloggerista, kun se on niin kenkku. Mut ei kai se sit olekkaan? .. eipä sillä, en mä osaisikaan :D En osaa hankkia edes domainia. Kyynel.

    VastaaPoista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!