25.5.2015

Moi!

Nyt tulee hyvin arkinen postaus muutaman kuvan ja lauseen muodossa. Vähän niinkuin päivä kanssani -postaus, mutta ei ihan. Viikonloppu meni Tampereella. Mä olen viettänyt huikean tehomaanantain aamun konsulttitapaamisessa työasioihin liittyen, verhokaupassa, yrittäen puhua naiskieltä tyyliin "meil on se se se se sellainen, ei niinkun tanko, vaan se toinen" (kisko), isännöitsijätoimistossa, koiralenkillä, ruokakaupassa ja mitäs vielä...niin, menin iloisesti tapaamiseen, joka onkin vasta huomenna. 24h etuajassa on liioittelua jopa mulle. Esitin Teatterin salaattibaarissa, että en muka kuikuillen odottanut ketään 15 min ja karkasin Zen Sushiin (en mene toiste, kuivaa riisiä). 

Oho taisin myös meikkishoppailla. Oli ehkä tarkoitus ostaa suihkugeeliä Stockalta, mutta harhaantuminen. Meikkiosastolle. Mä olen blogimainonnan uhri eli kiitos Virve, Maybellinen uusi kulmaväri ostettu. Ja kiitos, jokaikinen juutuuberi, huultenvärinen rajauskynä ostettu. Istun tällä hetkellä lattialla äijähupparissa, hiukset takussa, ja mietin, että oonko edes nainen, joka rajaa huuliaan. Retorinen kysymys. 



Päivän muita hyviä juttuja!


Viiskulman Ärrälle avautunut FroYo -baari. Ainoa jäätelötyyppi, mitä kykenen syömään yli 3 rkl. Makucombona hasselrouhe ja kinuskikastike. 


Koti alkaa valmistumaan! Kaikki nartut alkavat kotiintumaan! 


Päivän asenne. Ellei jopa koko elämän. Sydäntä auki ja ilmaa keuhkoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!