10.3.2013

Kymppikerho

aurinkojuoksulla @ Eiranranta

Jokin aika sitten täyttyi tämä mun, herranen aika, kolmannen blogin 10 000 sivuillakävijän raja, mun mielestä on ihan hauska luku. 

Kiva, kun ootte olleet mukana! 

Harmillisen vähän mä aina tiedän, että keitä täällä käy ja miksi. Tykkään kauheasti aina lukea teidän kommentteja ja ajatuksia, että jatkakaa samaan malliin. Hauska homma muuten ollut seurata näiden kolmen eroja. Ekan kanssa kuuluttiin "parhaimmillaan" parinsadan luetuimman blogin kategoriaan Blogilistalla, uuuuuuu ;) Tokan kanssa viikkolukijoita oli varmaan se 10 000, koska kirjoitin englanniksi ja se nosti heti lukijamäärää. Tämä kolmas on kuitenkin ehkä eniten mua, ja vaikka suosio on aivan mitätön, niin tän kanssa on paras olo ja se on se pointti tässä koko hommassa. 

Erityiskiitokset kauniista sanoista Madeleine´s Dreams sekä Aamukahvilla blogeihin kanssablondeille sekä terkut Iinekselle ;) häkellyn aina siitä ajatuksesta, että mun elämä kiinnostaisi niin sankkoja joukkuja, kun teillä. Nostan hattua, että jaksatte ottaa kaikenmaailman utelut ja kommentoinnit niin rennosti. Mä tuskin moista itse jaksaisin. 

Tää on kyllä kovin kiva harrastus. Kiva elää tätä haastekevättä blogaten, voi sitten myöhemmin ihmetellä, että helevata, tollaseen projektiin sitä aikuinen ihminen sitten lähti ;)

Pusipusi


2 kommenttia:

  1. Heheh, terkkuja takaisin! :) Alkaa oikein hävettää kun vertaa näitä sun vähän laadukkaampia kuvia noihin mun onnettomiin iphone-räpellyksiin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei se siitä oo onneks kiinni ;) mä otan kyl kans tosi paljon kännyllä kuvia, mut kiitos mun broidin ex-canonin mun kuvausosaaminen on pikkuisen alkanut kehittymään

      Poista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!