28.3.2013

Mommy, I inked my skin vol 2

Mulla ei valitettavasti ole kuvia, koska ainoat sellaiset liittyvät joko kudosnestettä valuvaan paitaan (uuteen, tietenkin, kuinka tyhmä ihminen voi olla!), lävistetyn tissin malliseen stressileluun (tuli puristeltua bosaa oikein olan takaa) tahi ulkona kortisolipilvissä tärisevään ketjupolttajaan. Enkä mä edes polta. Enää. Ajattelin ottaa paha tyttö -kuvan tatuaariparlourin edessä, mutta tuloksena oli vain tosi ruma naama josta sojottaa syöpäpuikko, joten enpä julkaise. 

Jos mä viimeksi sain nauttia masokismituokiosta oman kehon opiaattien siivittämänä, niin tällä kertaa kolmatta tuntia kestänyt neulaaminen oli aivan hirveää. Herraapelkääväinen kahden lapsen tatueeraajaisä-polo sai yhden "mä vihaan sua" huudonkin. Ei kuulemma ollut eka kerta. Silloin, kun en kiroillut kuin kuppanen merirosvo, voihkin kuin Jenna Jameson parhaina päivinään. Pojilla oli tietty hauskaa vaikka mulla ei ollutkaan. Nyt sattuu ja on pöhnänen olo mut vähäks tuli hianoo symboliikkaa taas meikäläiseen! Kyl se on sen arvoista. Ja joo selässä on nyt sit väriä :) Kuvia tulee väkisinkin koska ainakin kesäaikaan toi uus ta

Yks kuva mulla olis. Kidutuspenkistäni nääs. 


Muistetaan se turvasana sit ens kerralla. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!