8.1.2013

oon elossa (?)

Hyvää päivää ja pahoittelut radiohiljaisuudesta, täällä on vietetty vähäunista ja tapahtumarikasta viikonloppua :) olen nukkunut aikas huonosti viime aikoina, esim. perjantaiyönä tuli unta vain muutama tunti kiitos painajaisten, la-su välisenä yönä hilluin päiväunien voimalla öhhh....puoli kuuteen aamulla :D tosin mukavemmissa merkeissä. Tätä alkuviikkoa muokkaa huomattavasti sekä käytännön kannalta että energiatasoissa näkyen tämä mun uusi työkuvioni. Hitto, sitä aina unohtaa miten paljon kaikki tollainen uusi vie energiaa! Tarkoitus olisi tehdä 50/50 tuota uutta ja oman firman juttuja, mutta katsotaan nyt eka viikko halki, että minkälaisella tahdilla tässä pääsee mitäkin tekemään. Enpä tiedä teistä lukijoista, mutta mun on ainakin pikkuisen vaikea antaa itselleni aikaa totuttautua mihin tahansa uuteen. Heti pitäis olla kauhean pätevä ja valmis. Eihän se koskaan niin mene! 

Lupailin noita päivän asuja vähän enemmän, mutta enpä tiedä, että aionko tällä viikolla pukeutua muuhun kuin tuolla mun sapattivapaatöissä puljun omaan iiiiiiiiiiiiiiihanaan asuun ja himassa miesten kollegehousuihin :) 


The Pudding ja hänen varjonsa posottavat tuossa seurana. 


Yksi superihana juttu odottaa mua kaiken tän muun hässäkän keskellä: varasin pitkän viikonlopun vanhempien luo Venetsiaan, eli tasan kuukauden päästä minä ja järkkäri ollaan kuvailemassa keväistä kanaalikaupunkia <3 En voisi olla tyytyväisempi. Siellä on kaiken lisäksi karnevaalit juuri tuohon aikaan, pääsen näkemään nekin ensimmäistä kertaa. 

En edelleenkään tajua, että mun ei tarvitse lähteä mihinkään työreissuun. Minnekään. Pakko nostaa kädet ja myöntää, että syksy meni aika börniksessä. Eihän sitä kunnolla tiedosta, kun vasta vähän jälkikäteen :/ Tehtiin P:n kanssa ihan kunnon diagnostiikkaa ja vaikkei me kumpikaan mitään psyktestifaneja ollakaan, niin mulla oli hälyyttävät arvot, eli sapattivapaakevät taisi todella tulla tarpeeseen! Tajusin myös, että mähän olen nyt sitten downshiftaaja! Eli toisin sanoen hirmu trendikäs ihminen. 

Mitäpä sinne kuuluu, ja onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!