24.1.2013

värikäs keittiönnurkka


Keittiö sai lisäväriä. Mun kotikuvailut on vähän heikolla tolalla kiitos makkariremontin vol 12. 
Odotan myös kuumeisesti erästä alennusmyyntiä, jotta saan olkkarin sohvatilanteeseen pientä päivitystä. 




Mr. Octopushan se siellä pöhisee............

Tänään vielä pitkä päivä töitä. Sitten kutsuu Tampere. Mä olen aika hapoilla tällä hetkellä, fyysisesti...bloggaaminen auttaa palautumaan :) Mä olen huomannut, että rentoudun nykyään paremmin tällä lailla proaktiivisesti enkä esimerkiksi telkan edessä. Riemuitsen jo etukäteen siitä, että saan Venetsiassa porukat kuvausavuksi. Siellä turistikaupungissa ei tarvitse edes hävetä kuvattavanaoloa ;) 

Enää pari viikkoa <3

ps. jahka jaksan, niin kirjoittelen hakupäivityksiä taas! Se on vähän jänyt, sori sori.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!