15.11.2012

Tykkään! -torstai

Alkakoon uusi blogiperinne, ihailtavan suoraan Sofia´s Journalista pöllittynä. Mutta hei, olkoon periaatteena se, että KAIKKI sellaiset ideat ja blogitoteutukset saa pölliä, joiden tarkoitus on levittää hyvää mieltä ja positiivisuutta ja ja ja....

Asiaan. Koitan muistaa tästä lähin tehdä Torstain Tykkäämiset, viisi kivaa asiaa. Jos sulla on blogi, lähde mukaan tekemään samanlaista!

Tykkään! 

1. Mun tukka. Tää on ihanaa vaihtelua poikatukkavuosille. Poikatukkaa pääsee silittelemään muutenkin.  Oon ihan innoissani kun pääsen harjaamaan mun hiuksia. Eksoottista vaihtelua.

minä heilutan tässä tukkaani, näin


2. Stylebook sovellus. Tällä otetaan kuvia omista vaatekappaleista ja asusteista ja luodaan polyvoretyylillä (vai yhdisteleekö tämä peräti automaattisesti??) asuvaihtoehtoja. App on tällä hetkellä vain iPhonelle, buu, eli Lumialaisena mulle ei ole tästä hyötyä. Vielä. On kuulemma tulossa Androidillekin. Hauska idea!



3. Fleet Foxesin White Winter Hymnal -kappale. Kuuntele Youtubesta tai Spotifylta.

4. Totoro on luvallinen myös aikuisille. Ja jos ei aikuisille, niin mulle ainakin.


5. Maapähkinävoi. ´Nuff said.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!