29.9.2013

melankoliaa


Juuri nyt mieli on vähän turta. Ja vähän haikea. 
Ei mitään ihmeellisempää, ihan vain tätä elämää. Ehkä syksylläkin on oma vaikutuksensa. 
Pitäisi muistaa, että kierroksia on lupa hiljentää luonnon hiljenemisen tahtiin. 


Mustavalkoiset ja harmaasävyiset kuvat oli ne, jotka Pinterestin ihanista kansioista silmiin pomppasivat. Paradoksaalista kyllä, juuri tällaisellä hetkellä värien katseleminen olisi paikallaan. Mutta sitten taas...hei, miksei olisi tässä tunnelmassa, kun jokatapauksessa on? Ihan rauhassa! Antaisi itsellensä luvan nauttia melankolisesta musiikista, pimeydestä ja kynttilänvalosta. 


Aika usein meitä kehoitetaan vastaliikkeeseen, kun negatiivisiksi tägätyt tunteet ottaa valtaa. 
Mä en oikein enää usko tohon. On eri asia jäädä märehtimään asioita, vellomaan omaan tunnetilaansa vs. lyhyestä alakulosta nauttiminen. Väkisinkin alkaa naurattamaan jossain vaiheessa, jos kuuntelee nyyhkymusaa kynttilänvalossa. Kyllä multakin löytyy Antti Tuiskua Spotifysta. Tänään kuuntelin sitä ajaessa. Oli ihanaa ja nostalgista. Hävetti vain vähän!


Kun tiedän, että kaikki on oikeasti hyvin, voin hyvällä omallatunnolla kuunnella mun muinoin eroaikoina luomaa "riipii" listaa Spotifysta :D Poltella kynttilöitä! Ähh, joka blogi tursuaa tällaista "ai ku mä rakastan syksyä ja syysasusteita ja teetä ja sateenpitämistä kotosalla" settiä. Alennun siihen hetkellisesti itsekin, koska hei, kaikesta voi nauttia. 


Tunnustuksia
  • En ole käynyt salilla kahteen viikkoon. Syy: en ole ehtinyt enkä jaksanut. Treeni on kuitenkin tullut metsäjuoksusta ja ehtiihän sitä sitten talvella taas. Bodata, nimittäin. 
  • Oon syönyt vähän mitä sattuu. Tämänpäiväinen lounas koostui seuraavista: appelsiini, kylmä kana-vihannes piltti ja minipaketti sourcream sipsejä. Ennen kuin suljette tämän blogin iäksi kauhusta kankeana voin kertoa, että tämä tapahtui ajo-olosuhteissa ja jotenkin se tuntui terveellisemmältä vaihtikselta kuin euron juusto. Ei varmaan ollut. 
  • Tänään en oo jaksanut harjata hiuksia, meikata, vaihtaa vaatteita tahi muutenkaan itseäni groomata. Näytän todella väsähtäneeltä kotiäidiltä. 
  • On sunnuntai, ja mä olen ollut niin töiden ja työajatusten hallussa, että tajusin 38 sekuntia sitten, että tänään on sunnuntai. 
  • Olen porukoiden luona työasioiden vuoksi, ja nautin täysin sieluin siitä, että olen lellittävänä. Hyvää ruokaa, viiniä ja juustoja. En oikeasti muista koska olisin viimeksi nauttinut tällaisestä. Mahtaa olla Konkistadori pikkuisen väsy!
  • Mun koira on ihan älytön pierukone. Miten mikään noin pieni ja söpö voi haista ihan kuolemalta? 



Kyllä, tämä on villi maailma. 
Alkoiko soimaan Cat Stevens päässä?











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!