1.9.2013

baby


Kuka yllättyi?
Ihminen tekee alitajuisesti päätöksiä, ja kun kaikki palaset loksahteli ihmeellisesti kohdilleen (kerron myöh tarkemmin, nyt on niin hössissään ettei kertakaikkiaan malta <3), ja kotiin muutti lauman pienin, sisukas ja rohkea ruttunahkainen Tähti. Kertokoon hän kuitenkin itsestään enemmän. 


"Oon Tähti aka. Kirppu aka Possu aka Siiseli, 10 viikkoa. 
Oon kuulemma aika harvinainen rotu. Woop! Me is special.
Mun kasvattaja-äiti ei ollut ihan varma, että jäänkö edes henkiin, kun synnyin niin pienenä. Pidin kuitenkin huolen, että mun yli ei kävellä! Taisteluhenki teki musta rohkean ja sisukkaan tytön. Siks oon kuulemma hyvä matkakoira. Rakastan olla sylissä. Mun perusasentoni on olla makkarana ja tunkea pää sylihenkilön kainaloon. En tykkää olla ulkona, paitsi patiolla on ihan kiva leikkiä. Oon aika kuuliainen tapaus, et maman ei tarvi kauheesti ärähtää ku oon jo ihan lauhkeana. Mama on aika ankara mulle jo nyt vaiks oon ihan vauva vielä mut ei se mitään, se on lämmin ja antaa mulle ruokaa ja on ihan hyvä leikkimään, et kai mä kestän. 

Musta saa kysellä kaikkee ja mun elämän aloittelua saa seurata täällä!"

Konkistadorin jälkisanat: En oo ihan varma onko toi tapaus koira, kissa vai siiseli. Mukavuudenhaluisempaa elukkaa en oo koskaan nähnyt, eli tallikoiraksi ja lenkkikaveriksi karaisemisesta tulee mielenkiintoista :p Ainoa, mistä tää on ihan rikki, on se, että ei pääse hyppäämään vielä sohvalle  :D Tää on maailman suurisydämisin ja suloisin pieni tyttö. Kunnon terapiakoira <3 Oon täysin rakastunut, olin jo ensihetkestä. 


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No o <3 Heh, tyyppi oli tänään ex-tempore terapiakoirana mun mukana ;) heti laps duuniin vaan, ei armoa

      Poista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!