12.9.2013

pitkällä juoksulla


Oon kesän ajan asustellut täällä landella, mutta vasta eilen kävin oikein kunnon maastojennuuskimislenkillä. Olin työskennellyt kotona koko päivän. Stressi pamahteli välillä ihan huippulukemissa, ja jossain vaiheessa seinät alkoi kaatumaan ylle. Mies oli nimittäin mun autolla liikenteessä. Jumitilanne. Selvisin ihmeen hyvin, mutta miehen tullessa treeneistä himaan oli eteisessä instant läpystävaihto, ja uusiokotirouva pääsi baanalle pinkkeine lenkkareineen. 




Ja minkä reitin mä löysinkään!
Oikeasti, syksyllä juokseminen...parasta. Ilmaa on todella hyvä hengittää, ja alun järkyttävästä närästyksestä huolimatta pingoin menemään tunnin verran. Menin minne nenä vei ja löysin golfkentän vierustaa menevän tien. Juoksin niin pitkään että tiet loppui ja metsä alkoi. Ehkä kymmenisen kilsaa? Virtaa olisi riittänyt toisellekin kympille, mutta olin sanonut meneväni "ihan hetkeks vaan", ja sauna odotti. 


...sillä aikaa kotona...


Kyllä tosta vielä juoksija tehdään. 

Oon näköjään ikuinen optimisti. Energiaa tässä kaverissa on siihen, että maman pitäis kyllä nopeasti olla maratonkondiksessa jahka skidi vähän vanhenee ja alkaa jaksamaan pidempiä matkoja. Anteeks, mut onko meillä maailman ainoa koira, jota omistaja houkuttelee ulos?






3 kommenttia:

  1. Hitsi vieköön, minulla selkä niin kipeä että jäi juoksulenkki eiliseltä, ja tältäkin päivältä väliin. Höh. Tässähän alkaa suorastaan laiskuus yllättämään :D

    Voi teitin laiskimusta :D Pehmeässä pesässä taitaa olla mukavampaa. Meillä kyllä koira juoksee ovelle jo kun vain vaistoaa että nyt tuo aikoo lähteä pukemaan ulkovaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. välillä saa laiskotella, kroppakin tykkää :)

      joo hitsi tää pentu on niin mukavuudenhaluinen tapaus ;) mutta täytyy löytää sille myöhäissyksyksi joku oma juoksuasu, pysyy lämpimänä ja näyttää sporttiselta. Tekeeköhän Craft tai Nike koirien asuja...??

      Poista
    2. Ainakin pitäs! Pistä niille ehdotus :D Mäkin voisin kyllä demille jonkun tyylikkään Niken pukea, se kun kerää mahakarvoihinsa äärimmäisen paljon hiekkaa.

      Poista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!