16.12.2012

uusin kengin vikaan työviikkoon

Terkkuja Cumuluksesta ja vikalta työreissuviikolta. Ei mene jakeluun, että pian tämä työ on ohi. Eikä, hitto, hetkeäkään liian aikaisin. Viikonloppu oli aika rauhallinen, tosin matkustamista tuli taas paljon. Sekä perjantaina että lauantaina pääsi näkemään rakkaita ihmisiä. Lauantai-aamu meni pakatessa, sillä kahden viikon poissaolo töineen ja jouluineen vaati pikkuisen ekstramiettimistä. Mä kävin illalla tutustumassa Remonttihiiren uuteen kotiin, ja hitsi vieköön mä olen iloinen heidän puolestaan, asunto on ihan priima! 

Muistatteko TÄMÄN? Mun Zalandon kenkätilaukseni saapui pari päivää sitten, lenkkaria ja saapasta sieltä matkusti. Aina vähän jännä tilata kenkiä netin kautta, mutta jostain ihme syystä mun tuurini on aina ollut enemmän kuin hyvä, nämäkin popot oli taas täydellisiä koon puolesta. 


Lenkkarit on Niken, en ole varma mallista, mutta ideana on siis hauska sukkamaisuus, joka tuo keveyttä ja sellaisen tunteen, kun kävelisi paljain jaloin. Freet nämä ei kuitenkaan taida olla? No jokatapauksessa, väri ja tuntuma on hyviä. Katotaan käytänkö enää muita kenkiä :) Eiku käytän tietysti, nimittäin näitä saappaita...


Tämä merkki on mulle ihan vieras, mutta varmaan parin tunnin (!) arpomisen jälkeen mä päädyin mustaruskeisiin ratsastussaappaisiin. Tykkäsin siitä, että pohjat ovat uralliset, sisävuori on pehmeää fleecea ja värin puolesta nämä sopivat erilaisiin asuihin ja kenkiin. Vakava harkinta oli myös sellaisia ala-astebootseja kohtaan, Soreleita ja Helly Hanseneita, mutta nyt päädyin näihin. Varsi on saappaissa kun saappaissa se mulle yleensä huonosti istuvin kohta, mutta tässä mallissa pieni väljyys ei häiritse. 


Jätä huomiselle se, minkä voit tehdä jo tänään. Tällä hetkellä mun olis hyvä kirjoitella viime viikon koulutuksen raporttia, mutta ei, bloggaamista vaan ja paniikkikirjoittelua huomenna. Työmotivaatio täys kymppi.  



2 kommenttia:

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!