15.2.2013

kirjeitä miehiltä, kirjeitä miehille


R.I.P. käsilihakset.
Katsoin nämä kaksi kuvaa itsestäni ja johan alkoi punnerruskuuri. 


Ylläoleva kuva on Mestrestä, Venetsian mantereelta. Vika yö randomhotellissa. Kylppärissä oli helmi taso jolle menin tietenkin istuskelemaan ja hetki piti ikuistaa, räps räps. On kyllä hauskaa, miten tossa isommassa kuvassa sitä näyttää Sophia Lorenmaisen uhkealle Hulda Maitotytölle ja alakuvassa angstiselle anorektikkoteini(poja??)lle. Kuvien välillä on tosiaan se kaks päivää, että ei pitäis olla lihomista ja laihtumista ihan hirveesti tapahtunut....

Mut ei mulla kyllä huonosti mene vähälihaisuudesta huolimatta. Herkistelin tänään kolmen kirjeen äärellä. Kaksi niistä oli miehiltä, jotka on kovasti olleet vaikuttamassa mun elämässä. Kolmas oli mun kirjoittama, mutta ei mennä siihen vielä. Nämä miesten kirjeet oli mun YLIOPISTOSUOSITUSKIRJEENI!!!!!!

Ensimmäistä lukiessa tuli kyyneleet silmiin. Se oli mun ex-professorilta. Olen kuulemma mm. sellainen opiskelija, joka on ilo kelle tahansa opettajalle motivaationsa, eläväisyytensä ja intonsa vuoksi. Sniffff <3 Mä lähetän ensi viikolla laitoksellemme jonkun herkkukorin. Kirje oli pitkä ja vallan mairitteleva. Tyyppi oli nähnyt vaivaa! Toinenkin kirje oli mainio ja nyt saankin polleana lähetellä niitä Leideniin :) Ottakee mut, ottakee mut!

Mutta sitten se mun kirjottama kirje. Mä oon sellainen joka tykkää saada ja lähetellä viestejä. Tekstareita, whatsappeja, chat, FB, tarralappu, kirjekyyhky....ihanmitävaan. P repäisi joskus  viime kesänä ja kirjoitti mun kalenterin täyteen kaikkia outoja muistutuksia mm. Kekkosen muistohetkestä, Tommy Tabermann yhdistyksen kahvihetkestä ja ties mistä. Rakastan tollaista. Löysin liinavaatehyllystä kirjeen, jonka olin jättänyt joskus kesällä P:lle:



Lakonista höhöhöh

Lähdin joskus viime talvena työreissuun tosi aikaisin, mun ystävä oli mulla yötä ja jäi vielä nukkumaan. Kun palasin himaan seuraavaksi viikonlopuksi, oli mun keittiöntaso ripoteltu täyteen voicen kesäkumikortsuja ja sängylle oli tehty mun vaatteista sellainen ihmishahmo joka piteli kookosöljypurkkia. Parasta.

3 kommenttia:

  1. Muahahah!!! Sisimpäni ilahtui.
    t.UL

    VastaaPoista
  2. Minun sisimpäni myös, ainakin muutaman nauruhymiön verran.
    Olet viihdyttävä, M!

    VastaaPoista

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!