12.2.2013

"your flight is cancelled..."

Tosiaan, jännää tämä kotiinpaluu! Olen edelleen Italiassa ja on hyvin epätodennäköistä, että Suomi kutsuu tänäänkään. Kuten muuallakin maailmassa, Italiassakin on kärsitty valtavasta lumimyrskystä. San Marcon kenttä suljettiin eilen illalla ja 11h kentällä venaamisen jälkeen mut roudattiin Trevison kaupunkiin yöksi. Nukuin pitkään, söin tukevan aamupalan ja nyt odottelen kuljetusta takaisin kentälle :) kaikki lennot ovat tänäänkin aika reippaasti myöhässä, joten on hyvin todennäköistä, että mä vietän ensi yön Amsterdamissa hehee! Kunnon seikkailureissu!! Mutta muahan tällainen ei haittaa, työnantajaa ehkä pikkaisen ;) oon superiloinen mun rennosta luonteesta ja siitä, että tällainen ei saa mun hymyä hyytymään. Hitto, päinvastoin, me loves this kind of stuff!
Mut jos nyt joskus pääsis himaan...viikon sisällä, vaikka...

Terkkuja siis täältä tien päältä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on blogin pitämisen suola, kiitos!